Account recovery

Yusuf Ağaç 5 Saygınlık puanı
2025-10-28T12:19:26.7866667+00:00

Hello, I apologize if I did not write the tag correctly.

Microsoft is truly a joke when it comes to account recovery, bravo!

Another account of ours is stuck with our old phone number, and when we try to log in, it asks for our password.

So far, no problems, but when I mixed up my password with my old one and entered it incorrectly two or three times, it locked the account as if mockingly.

Now, even though I've logged in with my correct password, it asks me to verify it. And guess what, it sends a code to my old phone number. How can I access it?

Anyway, when I say I don't have these methods, which is the other option, it makes me fill out a form, and guess what, Microsoft doesn't like my information.

Now, I have to ask: can account recovery really be this ridiculous? I can't get support from Microsoft because they don't even have an email address!

All it has to do is send a verification code to my Gmail account. Sending verification to the email address the account is linked to shouldn't be this difficult! I'm really frustrated; people have work to do and don't have time to deal with this nonsense.

If there is anyone among you who has experienced this stupid situation like me and was able to solve it, I would be grateful to that person. Note: I don't own the account; I'm a family member. However, I have all the information, and even though we've tried it from every device in the house, Microsoft still sees us as ghosts.

Microsoft 365 ve Office | Abonelik, hesap, faturalandırma | Ev için | Android
0 yorum Açıklama yok

5 yanıt

Sıralama ölçütü: En yararlı
  1. Hilal Bozkurt 0 Saygınlık puanı
    2026-04-28T20:10:24.9233333+00:00

    Parola yenileme

    Bu yanıt yardımcı oldu mu?

    0 yorum Açıklama yok

  2. Hilal Bozkurt 0 Saygınlık puanı
    2026-04-28T20:09:41.6366667+00:00

    Şifremi unuttum

    Bu yanıt yardımcı oldu mu?

    0 yorum Açıklama yok

  3. Hilal Bozkurt 0 Saygınlık puanı
    2026-04-28T20:09:14.42+00:00

    Şifremi unuttum

    Bu yanıt yardımcı oldu mu?

    0 yorum Açıklama yok

  4. Restee Miranda 14,110 Saygınlık puanı Bağımsız Danışman
    2025-10-30T20:37:37.4033333+00:00

    Yardımcı olduysa, cevabımı beğenip kabul edebilirsiniz, böylece diğer kullanıcılar da çözüm bulabilirler.

    Saygılarımla,

    Rez

    Bu yanıt yardımcı oldu mu?

    0 yorum Açıklama yok

  5. Restee Miranda 14,110 Saygınlık puanı Bağımsız Danışman
    2025-10-28T12:58:55+00:00

    Sinirlenmeniz anlaşılabilir bir durum. Microsoft'un hesap kurtarma işlemi kafa karıştırıcı olabilir, özellikle de eski bir telefon numaranız varsa.

    Yapmanız gerekenler:

    1. İlk Adım: account.microsoft.com adresinden oturum açmayı deneyin

    Doğru şifreyi girin. Doğrulama istendiğinde, güvenlik bilgilerini değiştirmeye başlamak için “Bunların hiçbirine sahip değilim” seçeneğini seçin. İzin verilirse, değişikliklerin yürürlüğe girmesi için 30 gün beklemeniz gerekir.

    1. İkinci Adım: Hesap Kurtarma Formunu kullanın

    Mümkün olduğunca fazla ayrıntı sağlayın, örneğin:

    • Eski parolalar
    • E-posta konuları
    • E-posta kişileri
    • Cihazlar ve oturum açma konumları

    Aileniz de hesap hakkında yeterli bilgiye sahipse bunu deneyebilir. Formu günde iki kez gönderebilirsiniz.

    1. Üçüncü Adım: Microsoft Desteği ile Canlı Sohbet
    • Microsoft Desteği İletişim Sayfasını ziyaret edin
    • Herhangi bir Microsoft hesabıyla oturum açın (gerekirse bir hesap oluşturun).
    • “Hesap kurtarma”yı arayın ve Microsoft 365 ve Office > Hesap Güvenliğini Yönet'i seçin, ardından destek ekibiyle sohbet edin.

    Unutmayın: Müşteri temsilcileri şifreleri sıfırlayamaz veya doğrulamayı atlayamaz, ancak size rehberlik edebilir ve gerekli bilgileri açıklayabilir.

    Kişisel olmayan bir işlem olduğunu biliyorum, lütfen bana ne olduğunu bildirir misiniz?

    Saygılarımla,

    Rez

    Bu yanıt yardımcı oldu mu?


Yanıtınız

Yanıtlar, soru sahibi tarafından ‘Kabul Edildi’ ve moderatörler tarafından ‘Önerildi’ olarak işaretlenebilir, bu da kullanıcıların yanıtın yazarın sorununu çözdüğünü bilmelerine yardımcı olur.