.NET yazılım çerçevesini temel alan Microsoft Teknolojileri. Belirli kategorilere sığmayan çeşitli konular.
Sergey11Aa
Bu tarayıcı artık desteklenmiyor.
En son özelliklerden, güvenlik güncelleştirmelerinden ve teknik destekten faydalanmak için Microsoft Edge’e yükseltin.
Hello. I'm using Windows 11 25h2.
While inside Windows PowerShell, I clicked on the properties section. I changed a few settings, but I don't know exactly how to reset them.
Also, there are no PowerShell configuration files in C:\Users\User\Documents. Therefore, I haven't been able to fully reset the Windows PowerShell settings (the Windows PowerShell in System32).
So, is there a way to reset the Windows PowerShell settings?
.NET yazılım çerçevesini temel alan Microsoft Teknolojileri. Belirli kategorilere sığmayan çeşitli konular.
Sergey11Aa
powershell sürüm yükselterek deneyebilirsiniz direk silin demedim powershell güncelleştirerek sürüm yükseltrek test edin
Merhaba,
Windows Powershell, System32'nin bir parçası olduğu için onu doğrudan silmek mümkün değil. Ve riskleri bulundurabileceğinden dolayı, hangi yöntemle bu ayarları sıfırlamam mümkündür?
powershell yeniden kurun veya sürüm yükselterek test edin ingilizce soru sormak istiyorsanız bu formumuzdan devam edebilirsin
Hello,
I was referring to the administrator in Windows PowerShell. Therefore, what you're suggesting isn't possible. I deleted the HKCU\console key, but it didn't resolve the issue. It's just that the HKCU\Console location isn't completely resetting the settings.