Hi,
could you let me know are you using PC or if is Laptop which specific laptop model you're using? Once I have that info, I’ll be happy to share some steps that might help resolve the issue.
Feel free to reply anytime I'm here to help!
Bu tarayıcı artık desteklenmiyor.
En son özelliklerden, güvenlik güncelleştirmelerinden ve teknik destekten faydalanmak için Microsoft Edge’e yükseltin.
Dizi izlerken bilgisayar kasmaya başladı yeniden başlattım bilgisayar açıldıktan sonra WiFi ses her şey gitti güncelleme sorunudur diye Windows update kısmına giriyorum hatayla karşılaşıldı diyor güncellemeyi hiçbir şekilde yükleyemiyorum çünkü WiFi ses hiçbir şey yok ne WiFi açılıyor ne de ses17646157317028838441905282269709.jpg
Hi,
could you let me know are you using PC or if is Laptop which specific laptop model you're using? Once I have that info, I’ll be happy to share some steps that might help resolve the issue.
Feel free to reply anytime I'm here to help!