microsoft teamste silinen hesapların kullanıcı adları

Eray Baba 5 Saygınlık puanı
2025-08-28T14:35:29.31+00:00

İn Turkish

Bildiğiniz gibi, Teams'e geçmeden önce Skype vardı. Arkadaşlarımla oyun oynamak için bir hesap oluşturdum ve Skype kapatılınca Teams'e geçtim. Bu yüzden Teams hesabımın bulunduğu Microsoft hesabını sildim, böylece artık Teams kullanmayacaktım. Teams kullanıcı adıma ne olacak, yoksa aynı mı kalacak? bu yazdığımı denemek için 2 tane microsoft hesabı açtım ve teams'e giriş yaptım. ardından bu 2 hesabımdanda birbirine mesaj yazdım ve hesaplardan birini silmek üzere ayarladım ardından bir ay geçti ve hesap bu sabah siklindi fakat silinen hesabın kullanıcı adı hala teamste gözüküyor. bu gözüken kullanıcı adı ne zaman silinir bir bilgisi olan varmı veya silinen bir microsoft hesabına bağlı olan uygulamadaki verilerin (kullanıcı adları, iletişim adresi vb.) kalıcı olarak silinesi için bir süreçmi var bilen birisi dönebilirmi.

İn English

As you know, before I switched to Teams, there was Skype. I created an account to play games with friends, and when Skype was shut down, I switched to Teams. So I deleted the Microsoft account that housed the Teams account so I wouldn't use Teams anymore. What will happen to my Teams username, or will it remain the same? To test this, I created two Microsoft accounts and logged into Teams. Then, I sent messages to each other from these two accounts and set one of the accounts to be deleted. A month passed, and the account was deleted this morning, but the username of the deleted account is still visible in Teams. Does anyone know when this username is deleted? Or is there a process for permanently deleting the data (usernames, contact information, etc.) in the application linked to a deleted Microsoft account? Can anyone tell me?

Microsoft Teams | Microsoft Teams Ücretsiz | Diğer
0 yorum Açıklama yok

Yanıtınız

Yanıtlar, soru sahibi tarafından ‘Kabul Edildi’ ve moderatörler tarafından ‘Önerildi’ olarak işaretlenebilir, bu da kullanıcıların yanıtın yazarın sorununu çözdüğünü bilmelerine yardımcı olur.