Outlook.com'da e-posta gönderme, alma ve düzenleme
Outlook.my domaini spama düşüyor
Merhaba,
outlook.my (Malezya) uzantılı mail adresi aldım kendime ve bu maili kullanmak istiyorum. Türkiye'de diğer e-posta sağlayıcılarını kullananlara mail gönderdiğimde neredeyse çoğu kişide SPAM'a düşüyor. Sebebini araştırdığımda da Malezya domaini Türkiye'de çok sık rastlanmadığı için tehdit algılayabiliyor otomatik (örn. Çin) gibi ülkelerde de oluyormuş. Bu doğru mu? Çözüm için bir geliştirme veya hesap ayarı var mıdır? Bilgi rica ediyorum.
Herkese iyi günler!
[en]
Hello,
outlook.my (Malaysia) extension mail address I bought myself and I want to use this mail. When I send mail to those who use other e-mail providers in Turkey, almost most people fall into SPAM. When I researched the reason, I found out that Malaysia domain is not very common in Turkey, so it can perceive threats automatically (e.g. in countries like China). Is this true? Is there a development or account setting for a solution? I request information.
Good day to everyone!