Realtek Bluetooth Not Updating

Anonim
2022-12-06T17:17:41+00:00

I was trying to upgrade my computer from 8.1 to 10. While it was checking for my computer, there was a problem about Realtek Bluetooth at "What needs your attention" that its version should be 1.5.1012 or newer. I followed the steps from the support page for the drivers but it kept saying "You have the latest version (1.3.810.3)".

I have Realtek Bluetooth 4.0
Windows 8.1

Windows Ev | Önceki Windows sürümleri | Cihazlar ve sürücüler

Kilitli Soru. Bu soru Microsoft Destek Topluluğu’ndan aktarıldı. Yararlı olup olmadığını belirtmek için oy verebilirsiniz ancak yorum veya yanıt ekleyemez ya da soruyu takip edemezsiniz.

0 yorum Açıklama yok

1 yanıt

Sıralama ölçütü: En Eski
  1. Anonim
    2022-12-06T18:02:33+00:00

    merhaba

    üreticinin sitesine gidrek en güncel sürücüleri bulabilirsin

    https://www.youtube.com/watch?v=Wx34wSTIBQU 

    güncelse şu şekillerde geçebilirsin

    Windows 10 sistem gereksinimleri nedir : https://support.microsoft.com/tr-tr/windows/windows-10-sistem-gereksinimleri-6d4e9a79-66bf-7950-467c-795cf0386715 

    Windows 10'a 2 farklı yolla nasıl geçilir ve neden MCT aracı hata verir anlatılyor

    https://www.youtube.com/watch?v=wH2kZpJbfL0

    Bu yanıt yardımcı oldu mu?

    0 yorum Açıklama yok