Probleem met een emailadres

MirreCor 0 Reputatiepunten
2026-08-05T17:55:50.66+00:00

Ik had een emailadres gecreëerd voor mijn Rotary Club, maar nu blijkt dat gekoppeld te zijn aan mijn privé emailadres. Elk jaar is er iemand anders verantwoordelijk voor deze mailbox. hoe krijg ik dit emailadres losgekoppeld van mijn privé adres?

In mijn account staat het emailadres er niet tussen. Als ik wil inloggen met het emailadres van de club, opent Microsoft Outlook vanzelf mijn privé emailadres. Zeer lastig.

Ik heb nog andere emailadressen voor onze club aangemaakt en daar heb ik geen problemen mee.

Hoe kan dit opgelost worden?

Outlook | Windows | Het nieuwe Outlook voor Windows | Voor thuisgebruik
0 opmerkingen Geen opmerkingen

2 antwoorden

Sorteren op: Meest nuttig
  1. MirreCor 0 Reputatiepunten
    2026-08-17T14:49:47.8833333+00:00

    I created a few new email addesses for our rotary club. But one of them is apparantly linked to my personal email address. All the emails I can enter the mail account without any problems. But if I want to open the mailbox of that special email, it opens my personal email address. I cannot open that account and for example change the connection with my personal account. In my personal account I cannot find any link with that address. I hope this is a bit clear?

    Was dit antwoord nuttig?

    0 opmerkingen Geen opmerkingen

  2. Brian Tillman 27,405 Reputatiepunten Independent Advisor
    2026-08-05T18:40:30.01+00:00

    Hi. I'm Brian and I'll try to help.

    When you say that the new address was "linked" to your personal address, what exactly do you mean? Do you mean you created an alias for your account? If that's not what you mean, describe the process you used to create the second address. Details matter.

    Was dit antwoord nuttig?


Uw antwoord

Antwoorden kunnen door de auteur van de vraag worden gemarkeerd als Geaccepteerde antwoorden, zodat gebruikers weten met welk antwoord het probleem van de auteur is opgelost.