Regarding the Office 2024 Home licenses

MA 20 Reputatiepunten
2026-05-02T09:29:19.64+00:00

I have two questions

  1. How many licenses of Office Home 2024 can I have in one microsoft account? (I have a laptop with a license, but I'm also looking for a license for my PC).
  2. Are these licenses in the future transferable? In the past I had issues with my PC, and had to wipe everything off. So I want to know if I can manage my licenses, and don't have to buy a new one every time.
Microsoft 365 en Office | Abonnement, account, facturering | Voor thuisgebruik | Windows
0 opmerkingen Geen opmerkingen

Answer accepted by question author
DaveM121 937.5K Reputatiepunten Independent Advisor
2026-05-02T10:06:52.0066667+00:00

1

Het toevoegen van meerdere Office-licenties aan uw Microsoft-account is geen probleem; dit is toegestaan ​​en zal in de toekomst geen problemen veroorzaken.

2

U hoeft in de toekomst niet telkens een Office-licentie aan te schaffen wanneer u een nieuwe pc koopt. Wanneer u Office voor het eerst activeert, wordt de licentie online als digitale licentie aan uw Microsoft-account gekoppeld. Deze licentie is overdraagbaar naar een andere pc en u kunt Office opnieuw installeren via uw online account zonder productcode:

https://account.microsoft.com/services/

Was dit antwoord nuttig?

1 persoon vond dit antwoord nuttig.
0 opmerkingen Geen opmerkingen

0 extra antwoorden

Sorteren op: Meest nuttig

Uw antwoord

Antwoorden kunnen door de auteur van de vraag worden gemarkeerd als Geaccepteerde antwoorden, zodat gebruikers weten met welk antwoord het probleem van de auteur is opgelost.