Tegnap este letöltöttem és telepítettem a megadott linkről a Windows 10 20H2 X64 KB5015878 frissítést. A log file (mivel közben elaludtam) - szokás szerint -
ezt jelzi:
I have downloaded and tried to install Windows 10 20H2 X64 KB5015878 update from the above given link. Log file contains (as I have fall in sleep) - as usually - :
A reboot is necessary before package KB5015878 can be changed to the Installed state. (2022. 07. 31. 23:42:37)
A(z) Frissítés a Windows rendszerhez (KB5015878) Windows-frissítés befejezéséhez újra kell indítani a rendszert. (Parancssor: "C:\WINDOWS\system32\wusa.exe" "C:\Users\Felhasználó\Downloads\windows10.0-kb5015878-x64_3dc7b300371db8672f7fa3b32d4481dccec082b3.msu" ) (2022. 08. 01. 0:09:33)A(z) "Frissítés a Windows rendszerhez (KB5015878)" Windows-frissítés telepítése sikeresen befejeződött. (Parancssor: "C:\WINDOWS\system32\wusa.exe" "C:\Users\Felhasználó\Downloads\windows10.0-kb5015878-x64_3dc7b300371db8672f7fa3b32d4481dccec082b3.msu" ) (2022. 08. 01. 0:09:35)
Package KB5015807 failed to be changed to the Installed state. Status: 0x800f0922. (2022. 08. 01. 0:29:07)
Package KB5015895 failed to be changed to the Installed state. Status: 0x800f0922. (2022. 08. 01. 0:30:03)
Ma reggel bejelentkeztem (a gép újraindult az éjjel, nem kapcsoltam ki)
In the morning I logged in (system rebooted in the night, I haven't stopped it)
Initiating changes for package KB5015807. Current state is Staged. Target state is Installed. Client id: UpdateAgentLCU. (2022. 08. 01. 5:35:26)
A reboot is necessary before package KB5015807 can be changed to the Installed state. (2022. 08. 01. 5:58:16)
Package KB5015807 failed to be changed to the Installed state. Status: 0x800f0922. (2022. 08. 01. 7:48:56)
Ugyanakkor a Windows Update historyban ez az üzenet szerepel:
I got the messages under in the Windows Update history:
Nem sikerült telepíteni a frissítéseket, de később újból próbálkozunk. Ha nem szűnik meg a hiba, és megoldást keresne az interneten vagy az ügyfélszolgálathoz szeretne fordulni segítségért, a hibakódnak (0x80070643) hasznát veheti.
"Updates were failed, we will try later. For seeking help on the internet or at the microsoft services the error code is 0x80070643" (sorry I crudely translated it from Hungarian)
Each and every time I try to install KB5015878 first I get in the windows logs, that
A reboot is necessary before package KB5015807 can be changed to the Installed state.
and then
Package KB5015807 failed to be changed to the Installed state. Status: 0x800f0922.
no matter I try to install downloaded windows10.0-kb5015878-x64_3dc7b300371db8672f7fa3b32d4481dccec082b3.msu file or try to install update via Windows update.
Mindegy, hogy kézzel töltöm le az updatet, vagy a Windows update-n keresztül, ez a frissítés nem települ föl.
Az (usb) egéren és a (bilentyűzet csatlakozón lévő) billentyűzeten kívül nincs más periféria a gépen.
There is no other peripheral device on the machine but a mouse (on an usb port) and a keyboard (on keyboard port)
Thank you