שירות אירוח וסנכרון קבצים של Microsoft.
I have the exact same problem. It's really crazy.
I don't want to be in a manual save mode and want to have automatic save. But not one that creates files in TMP and deletes the original file from the library.
הדפדפן הזה אינו נתמך עוד.
שדרג ל- Microsoft Edge כדי לנצל את התכונות, עדכוני האבטחה והתמיכה הטכנית העדכניים ביותר.
תוך כדי העבודה על הקובץ, הקובץ מקבל עותק זמני ויחידי עם מספר ונשמר בתיקייה tmp.driveupload מדוע זה קורה, זה גורם לכך שקבצים נעלמים לי מהתיקיות המקוריות, מקבלים שם אחר (מספר) ואני בעתיד לא אמצא אותם.
בעת עבודה על המחשב הנייד או הנייח יש קבצי אקסל שאני עובד עליהם בדרייב, שבאמצע העבודה, לא ממשיכים להישמר באותה תיקייה בדרייב, מאבדים את השם ונשמרים תחת מספר במיקום כפי שמופיע בתמונה
הקובץ המקורי נעלם מהתיקייה המקורית.
שירות אירוח וסנכרון קבצים של Microsoft.
I have the exact same problem. It's really crazy.
I don't want to be in a manual save mode and want to have automatic save. But not one that creates files in TMP and deletes the original file from the library.
היי,
תודה רבה עך התשובה המהירה.
אני עובד ישירות על התיקיות ב-ONEDRIVE, אני פותח קובץ אקסל מהתיקייה המקורית בענן, תוך כדי עבודה עליו, הוא נעלם מהתיקייה, השם שלו נמחק והוא מקבל מספר כשם ועובר לתיקייה הזמנית כקובץ מסוים ולא כאקסל.
מצרף תמונה לדוגמא.
תודה רבה,
Hello,
Thank you for reaching out and describing the issue you're experiencing with Excel files being saved under numeric names in the tmp.driveupload folder.
I understand how concerning it can be when files appear to disappear from their original folders or are renamed unexpectedly. This behavior may be related to how temporary files are handled during autosave or upload processes, especially when working with cloud storage or syncing tools.
To help mitigate this issue, I recommend the following steps:
tmp.driveupload, as these are typically used for intermediate storage during uploads or edits.Best Regards,
Adaeze || Microsoft Q&A Forum Support