Andre problemer eller funktioner relateret til Microsoft på Android
Denne browser understøttes ikke længere.
Opgrader til Microsoft Edge for at drage fordel af de nyeste funktioner, sikkerhedsopdateringer og teknisk support.
Når jeg vil bruge en webside fra min samling i Edge (collections) åbner websiden ikke når jeg aktiverer den.
på min pc virker funktionen, men ikke på min mobil
Andre problemer eller funktioner relateret til Microsoft på Android
Hi there,
I’m Cherrelyn, and I’m here to help.
If a webpage in your Edge Collections doesn’t open on mobile but works fine on your PC, it’s likely a sync or cache issue. Please try restarting the Edge app, clearing the app cache, or signing out and back into your Microsoft account on the mobile device. Also, ensure Edge is updated to the latest version.
I hope this will help and if you have any question please don't hesitate to reply to this thread.
Warm regards,
Cherrelyn