TDC Play music.

Anonym
2013-10-28T09:06:26+00:00

I have an TDC account in Denmark. I have access to all the music there, but I can't play it on my new ASUS VIVO TAB RT with Windows 8.1 version!

I have also a 2 year old laptop, HP Pavillion, and there is never a problem there (windows 7).

I can download the files directly using direct PC handling to a map but it doesn-t work either! The music-files are "tagged" with the Xbox icon (red square with a white "thingy" in it).

Best regards

Henrik Parkmann

Windows til hjemmet | Tidligere Windows-versioner | Musik, fotos og video

Låst spørgsmål. Dette spørgsmål blev migreret fra Microsoft Support-community'et. Du kan stemme om, hvorvidt det er nyttigt, men du kan ikke tilføje kommentarer eller svar eller følge spørgsmålet.

0 kommentarer Ingen kommentarer

1 svar

Sortér efter: Ældste
  1. Anonym
    2013-10-28T11:52:21+00:00

    Hej Henrik,

    Du kan ringe til Microsoft Teknisk Support 82 33 31 00.

    De vil bedre kunne hjælpe dig videre med dette problem.

    Hav en god dag!

    Var dette svar nyttigt?

    0 kommentarer Ingen kommentarer