Håndtering af faner, adressebjælke og søgeindstillinger i Edge på Windows 10
Denne browser understøttes ikke længere.
Opgrader til Microsoft Edge for at drage fordel af de nyeste funktioner, sikkerhedsopdateringer og teknisk support.
Når man vælger en ny fane i Edge vises et billede som baggrund.
Det kunne være rart, hvis man kunne se hvor billederne er taget.
Håndtering af faner, adressebjælke og søgeindstillinger i Edge på Windows 10
Låst spørgsmål. Dette spørgsmål blev migreret fra Microsoft Support-community'et. Du kan stemme om, hvorvidt det er nyttigt, men du kan ikke tilføje kommentarer eller svar eller følge spørgsmålet.
Hey Dave
Thank you - I will try that
I can tell you that when I start Windows this also shows this kind of pictures and there it actually works like you describe
Thank you for your help
Best Regards, Kurt
Hi Kurt
No, Community is just a user to user forum, I am just a user like you, the best option is to open Edge, then press Alt + Shift + i
That will open the Feedback Panel in Edge, you can report this there and the Edge Developers will see that directly . . .
.
Hey Dave
OK
Can you have someone at Microsoft look into the problem or must I just live with this missing feature?
Are you not a Microsoft employee?
Can I report the problem directly to Microsoft then?
Best Regards, Kurt