Cannot login to a functional account due to 2FA problems.

Tomas Prajzler 0 Reputační body
2026-05-21T12:47:06.86+00:00

I need to help with another MS account where I know the username, I know the password, the services work, MS is billing me, but I cant sign in; MS systems say different things at different places. Sometimes it shows Im signed in (yet I cannot access it), sometimes they don't recognise the user name...

The sign in problem is I have a 2FA set up, but this account is not connected to my authenticator app in my phone (I guess it hasnt translated when I changed my phones); I see the account in the Auth. App, but Im not getting any codes and cant connect the app to the account somehow. Spent a full working day on this already being trapped in the MS "seven circles of hell never ending catch 22 like loops".

Microsoft 365 a Office | Předplatné, účet, fakturace | Jiné | MacOS
Počet komentářů: 0 Žádné komentáře

Odpověď doporučená moderátorem
Tomas Prajzler 0 Reputační body
2026-05-21T13:36:45.6766667+00:00

Díky, se supportem jsem se pokoušel spojit, ale neúspěšně. Každopádně jsem teď našel zařízení, na kterém byl TOTP Authenticator, který propojený s tímhle účtem zůstal, takže vyřešeno.

Byla tato odpověď užitečná?


1 další odpověď

Seřadit podle: Nejužitečnější
  1. Miroslav Pragl 78,776 Reputační body Dobrovolný moderátor
    2026-05-21T13:12:12.6166667+00:00

    Ahoj Tomasi,

    nemas v uctu jine MFA metody (SMS, volani, aternativni mail, 25znakovy recovery code...)?

    Pokud pouzivas autentikator, je potreba nejprve nainstalovat na / pridat novy telefon a az pak se zbavit stareho. Jinak jsi ve stavu "koupil jsem si novy zamek, ale uz nemam klic ke staremu, abych jej mohl vymenit za novy").

    Zde jsi na komuninim foru - jsme uzivatele jako ty. Obrat se prosim na MS support, jinak viz https://support.microsoft.com/en-us/account-billing/help-with-the-microsoft-account-recovery-form-b19c02d1-a782-dee6-93c3-dc8113b20c42

    MP

    Byla tato odpověď užitečná?

    Počet komentářů: 0 Žádné komentáře

Vaše odpověď

Odpovědi můžou být autorem otázky označeny jako „Přijaté“ a moderátory jako „Doporučené“, což uživatelům pomůže zjistit, že odpověď vyřešila problém autora.